زمان تحویل پروژه: هفته اول ترم بعد، زمان دقیق بعدا اعلام می شود
- صرفا پروزه هایی تحویل گرفته می شود که بصورت حضوری اجرا و به سوالات پاسخ داده شود.
- هنگام تحویل پروژه می بایست گزارشی تحویل شود حاوی اطلاعات زیر:
- الگوی طراحی شی گرا Design Pattern
- ساختار داده های استفاده شده با ذکر دلیل انتخاب آنها
- محاسبه رتبه عملیات های مهم پروژه
- تعریف پروژه:
- قابلیت ها اصلی برنامه:
- به کاربر اجازه داده شود تا تعداد و نوع رنگ ها و تعداد مهره بازی را تعیین کند
- به کاربر اول، اجازه معرفی ترکیب مخفی را بدهد
- به کاربر دوم، اجازه دهد با ارائه پیشنهاد و نتیجه بدست آمده (که برنامه اعلام می کند) بازی کرده تا ترکیب مخفی را بیابد
- اندازه بازی از 2 تا 10 حداقل رنگ و یا مهره قابل تعریف باشد
- برنامه بصورت تصادفی نیز بتواند ترکیب مخفی را بجای کاربر اول ایجاد کند
- برنامه نیز بتواند خودش بازی کند و با کمترین تعداد دفعه پیسنهاد، ترکیب مخفی را بیابد
- صفحه بازی و مراحل بازی کاربر دوم و یا برنامه قابل ذخیره در حافظه جانبی باشد
- بتوان یک بازی قبلا انجام شده را مشاهده کرد و یا ادامه داد
- بازی را حداقل در 2 سطح از پیچیدگی در نظر بگیرید
سطح اول: ترکیب مخفی نباید حاوی جا خالی باشد، همه جاهای مورد نظر مهره ای در آنها قرار داده شود
سطح دوم: امکان خالی گذاشتن جای مهره ها در ترکیب مخفی نیز وجو داشته باشد
سطح دوم: امکان خالی گذاشتن جای مهره ها در ترکیب مخفی نیز وجو داشته باشد
0 نظر:
ارسال یک نظر