IKIU-CE, The computer-engineering students web log - Qazvin, وب‌نوشت دانشجویان گروه مهندسی کامپیوتر - قزوین
یادداشت‌ها: فارسی ، Posts: English

۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

پروژه 3 ساختمان داده ترم 88-1

زمان تحویل پروژه: هفته اول ترم بعد، زمان دقیق بعدا اعلام می شود
  • صرفا پروزه هایی تحویل گرفته می شود که بصورت حضوری اجرا و به سوالات پاسخ داده شود.
  • هنگام تحویل پروژه می بایست گزارشی تحویل شود حاوی اطلاعات زیر:
  1. الگوی طراحی شی گرا Design Pattern
  2. ساختار داده های استفاده شده با ذکر دلیل انتخاب آنها
  3. محاسبه رتبه عملیات های مهم پروژه
  • تعریف پروژه:
برنامه بازی Master Mind: شرح مختصر از نحوه بازی و راهنمای حل آن، در ویکی پدیا.
  • قابلیت ها اصلی برنامه:
  1. به کاربر اجازه داده شود تا تعداد و نوع رنگ ها و تعداد مهره بازی را تعیین کند
  2. به کاربر اول، اجازه معرفی ترکیب مخفی را بدهد
  3. به کاربر دوم، اجازه دهد با ارائه پیشنهاد و نتیجه بدست آمده (که برنامه اعلام می کند) بازی کرده تا ترکیب مخفی را بیابد
  4. اندازه بازی از 2 تا 10 حداقل رنگ و یا مهره قابل تعریف باشد
  5. برنامه بصورت تصادفی نیز بتواند ترکیب مخفی را بجای کاربر اول ایجاد کند
  6. برنامه نیز بتواند خودش بازی کند و با کمترین تعداد دفعه پیسنهاد، ترکیب مخفی را بیابد
  7. صفحه بازی و مراحل بازی کاربر دوم و یا برنامه قابل ذخیره در حافظه جانبی باشد
  8. بتوان یک بازی قبلا انجام شده را مشاهده کرد و یا ادامه داد
  9. بازی را حداقل در 2 سطح از پیچیدگی در نظر بگیرید
سطح اول: ترکیب مخفی نباید حاوی جا خالی باشد، همه جاهای مورد نظر مهره ای در آنها قرار داده شود
سطح دوم: امکان خالی گذاشتن جای مهره ها در ترکیب مخفی نیز وجو داشته باشد