IKIU-CE, The computer-engineering students web log - Qazvin, وب‌نوشت دانشجویان گروه مهندسی کامپیوتر - قزوین
یادداشت‌ها: فارسی ، Posts: English

۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

نتیجه نهایی سوال ۷ طراحی الگوریتم

بعد از بررسی کد برنامه ها، فقط جواب های غیر تکراری (Rabiee, Saee) پذیرفته می شوند.
بدیهی استکه میتوان یک سوال را با هم حل کرد و هر یک جداگانه آنرا کد نویسی نمود اما کپی برداری از یک برنامه صحیح نیست. نویسنده اصلی و کپی کننده هر دو مقصر هستند.

با تلاش برای حل این سوال ها، نوع دیگری از لذت بسیار را تجربه کنید. سوال بعدی چهارشنبه اعلان می شود.

3 نظر:

ناشناس گفت...

beyne bache ha donbale moghaser nabashin,ina ham adamn , har kasi karo zendegi dare,1 mah az tabestun tamom shod hichi nafahmidim azash,chera bayad vase nomre kole sale bacheha tahte feshar bashan???man jozve copy konandeha nabudam vali beyne bacheha 2nbale moshkel nagardid,ma hichkodom mesle aghaye rabee az aval barnamenevis nabudim!!!har chi yad gereftim az shoma ostada yad gereftim,chobe kam karie shoma to paye barnamenevisi ro hala bacheha mikhoran,chon sal avali karshenasi hastim shodim moshe azmayeshgahi,berid bebinid ba vorodihaye salaye bad ham mesle ma tadris mishe??
yekam ensafam khob chizie!!!!!!!

علی گفت...

به نظر من، برای ادامه روند پیشین نمره دهی به سوالات، با توجه به اینکه پروژه ها انفرادی است و امکان مشارکت چندنفره در کدنویسی وجود ندارد، پیشنهاد می کنم هر یک از دانشجویان به ارایه راه حل خود، فقط یک بار در قسمت نظرات تابلو نتایج بپردازند. به این نحو افراد به جهت نتوانستن در نوشتن کد راه حل خود تنها کسری از نمره را از دست می دهند.
البته در این روش نیز، ایده های دانشجویان تا پیش از اتمام مهلت منتشر نخواهد شد.
آقای دکتر، لطفا نظر خود را در این باره بفرمایید.

Hamidi گفت...

پروژه ها اختیاری است. تنها هدف، تحریک شما برای رسیدن به توان برنامه سازی بالا (پایه اکثر دروس تخصصی) است. آنچه که در پایان تحصیلات برای ما باقی می ماند، بسیار وابسته به انجام پروژه ها است. فاصله از دانش آموز تا دانشجو را تلاش شما پر می کند. خوشبختانه روز به روز ارزش مدرک کمتر می شود و توان اشخاص، آینده شغلی را رقم می زند.